fbpx
ראשי | אנליזה | תוכניות כנסים בנושא אנליזה

תוכניות כנסים בנושא אנליזה

כנס מטעם הפורום הישראלי למודיעין תחרותי (פימ”ת) ומכון היצוא

להסתייע באנליסט  להשלמת הפאזל המודיעיני

בהשתתפות מרצה אורח מחו”ל :  Mr Frank Buytendjik   , אנליסט  בכיר של חברת GARTNER, חברת המחקר המובילה בעולם בתחומי ההייטק- ICT

הבסיס המקצועי לפעילותן של אלפי חברות מחקר הפועלות בעולם הנם האנליסטים. האנליסטים הנם מומחים
לתחומם והם נמצאים במגע שוטף עם כל “השחקנים” במגרש –  הספקים, היצרנים, והמפיצים. האנליסטים לומדים
ומנתחים את תמונת התחרות, הטכנולוגיות, הטרנדים, פוטנציאל השוק, האיומים והזדמנויות.

 במפגש  יוצגו המשמעויות של עבודה מול אנליסט לצורך בניית הפאזל המודיעיני של החברה בהיבטים השיווקיים והטכנולוגים ולצורך תכנון מהלכיה העסקיים.

המפגש מיועד: למנכ”לים, אנשי
פיתוח עסקי, מנהלי שיווק, מנהלי יחידות מידע ומודיעין עסקי, מידענים, יועצי שיווק
ואחרים.

מועד ומקום: ביום ה’
ה- 23.5.2013 במלון קרלטון, רח’ אליעזר פרי 10 תל-אביב , בין השעות 15:30 – 18:30
(חנייה במגרש החנייה של ככר אתרים).

15:30 – 15:45 – התכנסות וכיבוד קל.

15:45 – 16:00 – דברי פתיחה – מר יורם סנדר, יו”ר הפורום הישראלי למודיעןי תחרותי ומנהל התכנון האסטרטגי והמודיעין, חברת אלישרא.

16:00 – 16:30 –  Big-Data  תפיסה חדשה לניהול מערך המידע –

מר Frank Buytendjik

16:30 – 16:50 –  תרומת האנליסט לפיתוח העסקי של החברה –

גב’ ננסי שפירא, מנהלת לקוחות גרטנר ולשעבר מנהלת שיווק של קבוצת פורמולה  

16:50 – 17:05    –    האנליסט כמקור מידע מודיעיני –

מר Frank Buytendjik

17:05 – 17:20 – הפסקה קפה

17:20-  18:00 –  עבודה מול אנליסט מנקודת מבטם של מנהלי מודיעין תחרותי –


פנל  – עבודה מול אנליסט מנקודת מבטם של מנהלי מודיעין תחרותי –

דיון פתוח בנושא מנחה: גב’ ננסי שפירא

כדאי לראות גם את זה

החיפוש – בין חיפוש ברשת האינטרנט לחיפוש על פי אושו

מנועי החיפוש (גוגל) כהתגשמות הפנטזיות העתיקות של המין האנושי בחיפוש והחיפוש על פי אושו. החיפוש מרתק …

התפיסה הארגונית היפנית ומודיעין עסקי תחרותי

מודיעין תחרותי מהווה גורם מרכזי בהצלחתן של חברות, זאת מאחר ואיסוף מידע הוא קריטי לפעילות …

כתיבת תגובה