fbpx
ראשי | כנסים | תיעוד כנסים בפימ”ת הפורום למודיעין עסקי תחרותי בישראל

תיעוד כנסים בפימ”ת הפורום למודיעין עסקי תחרותי בישראל

הפוסטים פורסמו בקפה דה מרקר שועמד לרדת מהרשת ובפוסט זה אנחנו נתעד את תכני הכנסים השונים .

הכותרת של הפוסט: מקצועני מודיעין תחרותי נפגשים שוב … פורום פימ”ת. הפוסט פורסם ב 11.10.2010 . והוא זכה ל – 665 צפיות.

שימושים מגוונים במיקור חוץ לניהול פונקצית  ה – CI בחברה.

פעילות מודיעין עסקי מתקיימת כמעט בכל חברה.בחברות הגדולות קיימת יחידה ייעודית לנושא.בחברות הבינוניות והקטנות מופקד על הנושא אחד המנהלים הבכירים בחברה.על מנת לשכלל ולייעל את הפעילות המודיעינית ניתן להסתייע בגופי מידע ומודיעין תחרותי חיצוניים המתמחים בנושא.

מטרת המפגש הנה להציג תפיסות עבודה וכן ,אופציות שונות של גורמים חיצוניים לפתרון הנושאים המודיעיניים.

המפגש יתקיים – ביום ג’ ה- 12 לאוק’ 2010, בין השעות 15:30 – 18:45 במכון היצוא,רח’ המרד 29, בית התעשייה, קומה 5,אולם ישראל.

בתכנית :            

16:00- 15:30 – התכנסות וכיבוד קל

16:40- 16:00 – הצגת מפת שירותי המודיעין התחרותי –

                         חזי לדר – יו”ר הפורום הישראלי למודיעין התחרותי

17:30- 16:40 – הדילמות ,ההתנסויות,וההמלצות של 
                         חברה למודיעין תחרותי בעבודה מול הלקוח.

                         גדי אבירן- מנכ”ל חברת טרוג’נס-המתמחה במודיעין
                         תחרותי. 
18:00- 17:30 – מנהל מודיעין תחרותי מספר מניסיונו על עבודה              

                         עבודה עם גורמים חיצוניים.
                         מר אריה ליידר– עד לאחרונה (ובמשך 15 שנה)מנהל  המודיעין התחרותי של חטיבת השיווק באלביט 
                         מערכות.                 
18:00-18:15    דרכי בצוע עבודות מידע מורכבות ע”י מכון היצוא-

                         אבנר פורטנוי – מנהל יח’ המידע.

18:45- 18:15-  דיון פתוח במסגרת שולחן עגול                         

המפגש מיועד – למנכ”לים,אנשי פיתוח עסקי, מנהלי שווק,מנהלי יחידות מידע ומודיעין עסקי, כלכלנים,יועצי שיווק ואחרים.

דמי השתתפות

עלות לחברי הפורום – ללא תשלום / עלות לחברי הפורום (דמי חברות חלקיים) – 125 ₪  

עלות לחברי המכון – 150 ₪ / עלות לשאינם חברי המכון- 175 ₪

המפגש מיועד – לאנשי פיתוח עסקי, מנהלי שווק,מנהלי יחידות מידע ומודיעין עסקי, כלכלנים,יועצי שיווק ואחרים.

לפרטים והרשמה : אילנה אשכנזי – 03-5142893 או 03-5142874 ailana@export.gov.il

מפגש פימ”ת – המקור האנושי .

הפוסט פורסם ב – 12.5.2010 פורסם 679 פוסטים.

יחידת המידע במכון היצוא והפורום הישראלי למודיעין תחרותי(פימ”ת) מזמינים אתכם

                                            למפגש שולחן עגול בנושא:     

המקור האנושי (HUMINT )- החזית של המודיעין התחרותי

“המקור האנושי” נועד לגשר על פערי המידע ביןהמידע השולחני הגלוי לבין המידע החסר והרצוי. מאחר ומידע איכותי נמצא דווקא אצלגורמי אנוש הפועלים בסביבה העסקית, נדרשת מתודולוגיה מובנית ואתית באיתור המידעממקורות אנוש ומיצויו. פעילות מודיעינית המתבססת על מקורות גלויים ומקורות בשטחיכולה להעשיר את החברה במידע רב ערך ולאפשר מתן תמונה מודיעינית רחבה יותרלקבלת ההחלטות מותאמות למציאות.

הננו מזמיניםאתכם למפגש שולחן עגול אשר נועד להציג תפיסת עבודה ,כלים ,ודרכים להפעלת המקורהאנושי.

בתכניתהמפגש:

1000- 0930 –  התכנסות וכבוד קל

1000- 1040 –   המקורהאנושי – השימושים, תפיסת ההפעלה, ודרכים להשגת המידע

                       חזי לדר – יועץ מודיעיןתחרותי לחברות ויו”ר פימ”ת.

1040- 1100 –  ניתוח אירועים בנושא הפעלת המקור האנושי– עירא נתן חוקר פרטי

                        בעל עבר בטחוניומתמחה במגזר העסקי.

1100- 1130-  מתודולוגיה מידענית לאיתור מידעמשלים מרשתות חברתיות

                       ענת קלומל – מידענית, יועצתומרצה למידענות ומודיעין תחרותי,

                       חברת בר-אוריין www.bar-oriyan.com

1130- 1200-  הפסקת קפה

1200- 1245-  העיתונאי והמודיעין העסקי– יוסי מלמן – עיתונאי , פרשן                                      לענייני צבא וטרור, חבר מערכת הארץ וזוכה פרס               סוקולוב לתקשורת הכתובה לשנת .2009 

1245- 1300-  דיון פתוח.

למימיועד המפגש:

לחבריפימ”ת, מנכ”לים, מנהלי פתוח עסקי, מנהלי מודיעין תחרותי, מנהלי שווק ומידענים.

עלותההשתתפות:

לחבריפימ”ת – ללא תשלום / לחברי מכוןהיצוא- 175 ₪ / לשאינם חברים-    225 ₪

המפגש יתקיים : ביום ה’ ה-27למאי, במשרדי מכון היצוא, רח’ המרד 29,תל אביב, בית התעשייה, קומה 5,אולם ישראל. לפרטים והרשמה: אילנה אשכנזי  טל: 03-5142874  ailana@export.gov.il

כנס פימ”ת 2010

יום עיון: מודיעין תחרותי – ככלי תומך צמיחה עסקית אסטרטגיה, רכישות, מיזוגים, מתחרים, פתוח מוצרים חדשים

מדיניות רכישות או מיזוגים, פתוח מוצרים חדשים, כניסה לשוק חדש, מעקב אחר המתחרים ועוד הן מן ההחלטות האסטרטגיות שמטרתן אחת- יצירת צמיחה מתמשכת לעסק.

ביום העיון נדון בשיטות וכלים אשר תומכים בקבלת ההחלטות בנושאים הנ”ל.

מועד ומקום: יום ד’, 17.3.10, בין השעות 13:00 – 09:00, במכון היצוא, אולם ההרצאות בקומה 5, בית התעשיה, רח’ המרד 29, ת”א. (רישום והתכנסות 09:00 – 09:30).

בהשתתפות מרצים אורחים מחו”ל ומהארץ :

Mr. David Frigstad , נשיא חברת המחקר והייעוץ מהגדולות בעולם- Frost & Sullivan

Mr. Gal Messinger,  Group VP, Corp. Security, STMicroelectronics Ltd.

מקים ומנהל תחום המודיעין התחרותי בחברת המיקרו אלקטרוניקה מהגדולות בעולם: 

מר אלי שוחט, מנכ”ל משותף, חברת נטפים

בתכנית:09:00 – 09:30התכנסות והרשמה09:30 – 09:40דברי ברכה –

מר חזי לדר, יו”ר פימ”ת 09:40 – 10:30

The CEO’s Perspective on CI and How CI Can Optimize its Role in the Growth Strategy

Mr. David Frigstad10:30 – 11:15הקמת והפעלת מערך מודיעין תחרותי בחברה רב לאומית –

Mr. Gal Messinger11:15 – 11:45הפסקת קפה וכיבוד קל11:45 – 12:15התהליך עד קבלת החלטת

ההנהלה לגבי רכישות או מיזוגים –המידע והמודיעין התחרותי כמרכיב קריטי

מר אלי שוחט12:15 – 13:00

פנל בנושא בניית תיק מתחרה – בהשתתפות:

מנחה – מר מנחם דולינסקי, אינטרוויו משאבי מידע, מרצה למודיעין תחרותי באוניברסיטת בר אילן.

גב’ גבי אלעזר , מנהלת המודיעין התחרותי- אפלייד מטיריאלס

Gal Messinger, חברת  STMicroelectronics

דיון פתוח בהשתתפות הקהל

דמי השתתפות:  260 ש”ח לחברי מכון היצוא     390 ש”ח לשאינם חברים

מחיר מיוחד לחברי פימ”ת שחידשו חברותם לשנת 2010: 175 ש”ח

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

כנס פימת בשנת 2009

יחידת המידע במכון היצוא  והפורום הישראלי למודיעין תחרותי- פימ”ת מזמינים אתכם לעשות את הצעד הנכון לדעת ראשון:    

איסוף מידע ומודיעין בתערוכות וכנסים                         

תערוכות וירידים נחשבים לאירועי כותרת ביומנו של היצואן לאיסוף מידע ומודיעין התחרותי. בפרק זמן קצוב, יום בודד או גם יותר, מתכנסים במקום אחד רבים מן השחקנים בענף עסקי, מדעי ,טכנולוגי או אחר על – מנת לחשוף ולהיחשף בפומבי מול הלקוחות, הרשויות, המתחרים, הספקים ומגוון גורמי מקצוע אחרים. אם נשכיל לנצלם לזיהוי מגמות בשוק,למוד יכולות המתחרים,הבנת המצב התחרותי שלנו בשוק,טכנולוגיות חדשות,ביקושים ואטרקטיביות המוצר וכו – נמצה את השתתפותנו באירוע בצורה המיטבית.בוא ללמוד איך לבנות תכנית מודיעינית לתערוכה וכיצד ליישמה באמצעות אדם אחד.

במסגרת אקפורטיים 2009 הזמין המכון מרצה אורח ומומחה אשר ינחה את הסדנא – 

      Jonathan Calof  Dr.- מקנדה(ראה פרטים בהמשך)                        

 הסדנא תתקיים בשפה האנגלית.

בתכנית הסדנא הבנת היתרונות הגלומים באסוף מידע ומודיעין בתערוכה והתמורות הנובעות מהן. הכנת תכנית פעולה לאסוף מידע ומודיעין בתערוכה וכיצד להוציאה אל הפועל..ראיונות בין אישיים בזמן התערוכה- טריקים ומלכודות.איך להתגונן בפני אסוף מודיעין נגדי.ניתוח אירוע.

מועד ומקום הסדנא

הסדנא תתקיים ביום שלישי ה-21 ליולי בשעה 1430 – 1830 במכון היצוא, רח’ המרד 29, תל אביב, בית התעשייה,קומה 5,אולם ישראל.

עלות ההשתתפות- ליצואנים – 50 ₪

לחברי פימ”ת – ללא תשלום.

אודות פרופסור   –  Jonathan Calof

Jonathan Calof,  Professor of International Business and Strategy, University of Ottawa and Principle Alevant (an international trade show intelligence firm). 

Jonathan Calof is a leader in event intelligence. He is the co-author of Conference and Trade Show Intelligence, writes a column on event intelligence for Competitive Intelligence magazine, and was the moderator for two SCIP event intelligence webinars. He is an associate professor of international business and strategy at the University of Ottawa, a director of the Intelligence Teaching and Research Academic Network, and a board member for the Canadian Association of Security and Intelligence Studies. Jonathan has given more than 1,000 speeches, seminars, and keynote addresses around the world on competitive intelligence and has helped several companies and government agencies enhance their intelligence capabilities. In recognition of his contribution to the CI field, he received Frost and Sullivan’s Lifetime Achievement Award for competitive intelligence and the SCIP Catalyst Award. He has been interviewed on the radio and in print, including in Forbes, Business Week and the Jerusalem Post.
A recent announcement on Dr. Calof indicated that “His biography is an understatement and his enthusiasm and passion for the subject is an experience not to be missed.” (SCIP UK Networking Session).  
So come out to this session and find out why so many governments, companies, and Small and Medium Sized businesses around the world are calling on Dr. Calof to help them with their event intelligence program.

הפורוםהישראלי למודיעין תחרותי (פימ”ת) ויחידת המידע במכון היצוא

                            מזמינים אתכם ל- שולחן עגול  בנושא:

      הזרוע המודיעינית שלהחברה בפעולה !!!

תכנית אקטיבית לחברות בנוניות וקטנות     

חברה חפצת חיים בונה לעצמה “ארגז כלים” מודיעיני אשר יתמוך בתהליכיקבלת ההחלטות של החברה.הפעלתו יכולה להיעשות במסגרת יחידה  עצמאית הפועלת בתוך החברה, או כחלק מהמערך הקיים.במסגרתהמפגש יוצגו אבני הדרך( road map ) להקמת “זרוע מודיעינית” פעילהואפקטיבית.

המפגש יתקיים – ביום א’ ה- 29 לנוב’, בין השעות 16:00 – 18:30

במכון היצוא,רח’ המרד 29, בית התעשייה, קומה 5,אולם ישראל.

בתכנית :            

16:00-  15:30 – התכנסות וכיבוד קל

16:10-  16:00 – דברי פתיחה-חזי לדר – יו”ר הפורום הישראלי למודיעין                              תחרותי – פימ”ת.

17:00- 16:10 –  אבני דרך להקמתמערך מודיעין תחרותי בחברה

                         יריב בןזכרי –  מנהל המודיעין התחרותי –

                         חברתרנדום לוג’יק.

18:00- 17:00 – שולחן עגול – מניסיונם של חברות בהפעלת מערך

                        מודיעין תחרותי.-

                        הפעלתיחידה עצמאית בארגון- טובי חבה- מודיעין תחרותי

                        גילת תקשורת לווינים. –

                        הפעלת ארגז כלים כחלקמהמערך הקיים- משה פטרפרוינד

                        מנהל השווק– פורמולה  טלקום(FTS)

18:30-  18:00-  דיון פתוח במסגרת השולחן העגול.

המפגש מיועד – לאנשי פיתוח עסקי, מנהלי שווק,מנהלי יחידות מידעומודיעין עסקי, כלכלנים,מידענים,יועצי שיווק ואחרים.

לפרטים והרשמה : אילנה אשכנזי- 03-5142893 או 03-5142874

ailana@export.gov.il המפגש במכון היצוא מכוןהיצוא- רח’ המרד 29 ,תל אביב 68125

www.export.gov.il

כדאי לראות גם את זה

החיפוש – בין חיפוש ברשת האינטרנט לחיפוש על פי אושו

מנועי החיפוש (גוגל) כהתגשמות הפנטזיות העתיקות של המין האנושי בחיפוש והחיפוש על פי אושו. החיפוש מרתק …

מודיעין עסקי בענף הספורט

מודיעין עסקי תחרותי גם בספורט עושים כסף בענף הספורט  תעשיית הספורט היא נחשבת לתעשייה חדשה …

כתיבת תגובה