fbpx
ראשי | כנסים | תיעוד כנסים – כנס מידע 2011

תיעוד כנסים – כנס מידע 2011

הפוסט פורסם בתאריך ה – 16.4.2011 .

כנס מידע 2011 – על מה מדברים בשנה זו?

מסלול מנהלים – ניהול מדיה חברתית 

לא בכדי השנה מתכננים שלושה ימים העוסקים במדיה חברתית. מדיה החברתית היא חלק אינטגרלי ומרכזי ב – Process של המידע. כלומר, במדיה החברתית אנחנו יוצרים מידע, מפיצים מידע (בפורמאטים שונים וכן ברמת עיבוד שונה… כמות מילים, ויזואליות ועוד) ואנחנו גם “מקבלים” מידע או למעשה, מאתרים מידע. 

מאחר שהמדיות החברתיות מהוות ערוצים למידע, כמו צינורות המעבירים מידע או כמו “כלי הדם” שמעבירים את הדם בגופינו. 

כמידענים או כל מי שעיסוקו בתחום המידע מחוייב ללמוד את המסלולים. כפי שנהג מרוצים רוצה להגיע ליעדו במהירות הנכונה ללא סיכונים או בעיות, כך גם המידע עובר לו ברשתות החברתיות, מאדם לקבוצה, מקבוצה לאדם. 

לפיכך, ביום העיון מנהל מדיה חברתית – מקצוע העתיד יוצג עולם זה והשימושים הרבים בו. 

רישום לכנס… 

קישור לתוכניה של כנס מידע 2011 

קישור למסלול מנהלים בכנס מידע 2011 

מנהל מדיה חברתית- מקצוע העתיד Like  פייסבוק

יום ב’ 16/5/2011 , במלון הילטון שבתל-אביב. 

מקצועות המידע משתנים במהירות, ואליהם התווסף מקצוע העתיד – מנהל מדיה חברתית. תפקיד זה מרחיב את פונקציונליות המידענות למרחבים חדשים ברשת האינטרנט ולשימושים עסקיים וארגוניים מגוונים. הרשת החברתית מהווה כלי לשיתוף לקוחות, עובדים ובעלי תפקידים. על מנהל מדיה חברתית להנהיג את הרשת, לכוון את האינטראקציות, ליצור “מחויבות” (engagement), לייצר ולהפיץ מידע, לאתר “משפיענים”, לקדם “אג’נדות”/עסקים/מוצרים, להשפיע על כמות ה”לייקים”, ואף להשתמש ברשת ככלי לאחזור מידע בזמן אמת, ככלי לאיתור Experts/ Professionals  וככלי למודיעין עסקי תחרותי.

יום העיון סוקר את הכלים הטכנולוגיים החדשניים הקיימים ברשת, המיומנויות, והידע הנדרשים לפעילות ארגונית, מקצועית ושיווקית במדיה החברתית.

יו”ר: ענת קלומל, תפנית, בית ספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, לימודי המשך, והמכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר, בית הספר הגבוה לטכנלוגיה, ירושלים (מכון טל), המרכז האקדמי פרס. 

 

מושב א’:

רשתות חברתיות ככלי עסקי – שיווקי

09:05-09:00

דברי פתיחה

ענת קלומל, בר-אוריין – מידענות ומודיעין תחרותי

09:30-09:05

לאומי דיגיטל – משקיעים בציוצים, בבלוג ובחברים בפייסבוק

אייל בירן, ראש אגף לקוחות בבנק לאומי

09:45-09:30

קידום אג’נדה, עסק או מוצר ב – Youtube וברשתות חברתיות

שריתה קלמנוביץ’, מידענית עצמאית.   

10:10-09:45

וירוסים טובים לסביבה – השיווק הויראלי באינטרנט ככלי לקידום איכות הסביבה.

רן רבן, פרסומאי. בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, בצלאל, אוניברסיטת תל אביב.

10:40-10:10

People, Places, Purchases

ארי גוטסמן,Nomadigo 

11:00-10:40

הפסקת קפה

מושב ב’:

ניתוח תוכן ושימושים עסקיים ושיווקיים

 11:30- 11:00

ניטור תוכן במדיה חברתית – דירוג פעילות וזיהוי משפיעים

אלעד אמיר, SpyTheNet

11:50- 11:30

כולנו נינט

שירי טוב- פרנקל, מידענית בפרומרקט

12:20- 11:50

יבוא ויצוא של מידע מרשתות חברתיות –המידען כמנהל ידע

עידו נמיר, Ergo

12:45- 12:20

ניתוח והבנת רשתות חברתיות – נראה פשוט [מורכב?]

ד”ר אמיר ברנע, מנהל אגף החינוך והתרבות, מועצה מקומית עומר

12:45-13:10

שיח מומחים – אתגרים בניהול מדיה חברתית?

מנחה: ענת קלומל

משתתפים: רן רבן, ארי גוסטמן, אלעד אמיר, ד”ר אמיר ברנע, עידו נמיר, עדי קרדונצ’יק, רונית קמאי ושריתה קלמנוביץ’.

13:00-14:30

הפסקת צהריים

מושב ג’:

יישומי מידענות במדיה החברתית

14:50-14:30

שימושים אינטרנטיים ורשתות חברתיות בתקשורת הסלולארית – היכן ולאן?   

עדי קרדונצ’יק , Infostream

15:20-14:50

רשת של אפשרויות עבור כולם – אנשים ועסקים

רונית קמאי, העט לעת

15:45-15:20

איתור ExpertsProfessionals ברשתות חברתיות ובאמצעי מדיה 

אפרת קרני ניר, Recruitment Specialist – APAC

15:45-16:00

הפסקת קפה

מושב ד’:              

המידען כמקצוען

16:00-16:40

אחזור מידע, הפקת מידע, הפצת מידע ומנהיגות – המידען כמקצוען, ארגז כלים למידען

ענת קלומל, בר-אוריין – מידענות ומודיעין תחרותי

17:00-16:40

Data Protection Officer
מיכל ברטוב, עו”ד, באייר ישראל בע”מ

קהל היעד:

מידענים, ספרנים, מנהלי מודיעין תחרותי, מנהלי תוכן, מנהלי פורטלים, מנהלי ידע, אנשי שיווק, מקדמי אתרים, אנשי מקצוע המתעניינים בטכנולוגיות חדשות של חיפוש וכל העוסקים בתחום המידע והידע.

כדאי לראות גם את זה

תוכניות כנסים בנושא אנליזה

כנס מטעם הפורום הישראלי למודיעין תחרותי (פימ”ת) ומכון היצוא להסתייע באנליסט  להשלמת הפאזל המודיעיני בהשתתפות מרצה …

למה צריכים מודיעין עסקי תחרותי בארגונים?

מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחום, אשר מאפשרים …

כתיבת תגובה